Regulamin

 

Regulamin Sklepu Internetowego "Let's Go"

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy "Let's Go" prowadzony jest przez Let's go Mariusz Głód, z siedzibą w 33-230 Szczucin, ul. Cicha 9, NIP: 8711724191, REGON: 529557530

1.2. Regulamin określa zasady korzystania z sklepu, składania zamówień oraz zwrotów towarów.

2. Oferta i zamówienia

2.1. W ofercie sklepu znajdują się klocki LEGO oraz akcesoria z nimi związane.

2.2. Klient składa zamówienie poprzez formularz dostępny na stronie internetowej sklepu.

2.3. Każde zamówienie jest potwierdzane drogą mailową.

3. Ceny i płatności

3.1. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

3.2. Płatności można dokonać przelewem, kartą kredytową lub innymi metodami dostępnymi na stronie np. korzystając z operatora Przelewy24

3.3. Korzystając z płatności on-line Przelewy24 należy pamiętać, iż operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

4. Dostawa

4.1. Towar wysyłany jest w ciąg 24h od momentu potwierdzenia zamówienia.

4.2. Koszty dostawy są określone w zakładce „Dostawa” na stronie sklepu.

5. Zwroty

5.1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

5.2. Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, gdy opakowanie nie zostało otwarte oraz towar nie nosi śladów użytkowania.

5.3. W celu dokonania zwrotu, Klient powinien skontaktować się z obsługą klienta na adres letsgo@onet.eu i wypełnić formularz zwrotu.

5.4. Koszt zwrotu towaru ponosi Klient.

5.5. Zwrotu towaru należy dokonać na adres siedziby firmy tzn.: Let's go Mariusz Głód, 33-230 Szczucin, ul. Cicha 9

6. Reklamacje

6.1. Klient ma prawo złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia wad fizycznych lub prawnych zakupionego towaru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6.2. Reklamację można zgłosić w ciągu 2 lat od dnia zakupu, jednak nie później niż w ciągu roku od dnia stwierdzenia wady.

6.3. Forma zgłoszenia reklamacji – Reklamację można złożyć:

- Mailowo na adres e-mail sklepu, letsgo@onet.eu
- Listownie na adres siedziby sklepu, Let's go Mariusz Głód, 33-230 Szczucin, ul. Cicha 9

6.4. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:

- Imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu,
- Numer zamówienia lub dokument potwierdzający zakup,
- Opis wady oraz datę jej wykrycia,
- Preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny, zwrot pieniędzy).

6.5. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar na adres sklepu na swój koszt, chyba że regulamin sklepu przewiduje inaczej.

6.6. Sklep rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wraz z reklamowanym towarem. Jeśli reklamacja wymaga dodatkowych ustaleń, Klient zostanie poinformowany o przedłużeniu terminu rozpatrzenia.

6.7. Klient zostanie powiadomiony o wyniku reklamacji drogą mailową lub telefoniczną, zgodnie z preferencjami wyrażonymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.

6.8. W przypadku uznania reklamacji, sklep naprawi lub wymieni towar, zwróci część zapłaconej kwoty, lub dokona pełnego zwrotu, w zależności od wybranego sposobu rozpatrzenia reklamacji.

6.9. Jeśli reklamacja zostanie uznana, koszty przesyłki reklamowanego towaru do sklepu zostaną zwrócone Klientowi.

6.10. Klient, który nie zgadza się z decyzją sklepu dotyczącą reklamacji, ma prawo do odwołania się od niej, składając pisemne uzasadnienie i wysyłając je na adres sklepu.

7. Odstąpienie od umowy

7.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru.

7.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować sklep o swojej decyzji, wysyłając pisemne oświadczenie na adres e-mail lub pocztą tradycyjną.

7.3 W przypadku odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest zwrócić towar do sklepu niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia odstąpienia od umowy.

7.4. Koszt odesłania towaru ponosi Klient, chyba że sklep oferuje opcję darmowego zwrotu.

7.5. Sklep zwróci wszystkie płatności otrzymane od Klienta, w tym koszty dostarczenia towaru (do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu), w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

7.6. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym, chyba że jego użycie było konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

7.7. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiej samej metody, jakiej użył Klient podczas pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyrazi zgodę na inną formę.

7.8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku zakupu produktów szybko psujących się, wykonanych na zamówienie lub zapieczętowanych towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względów zdrowotnych lub higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

8. Ochrona danych osobowych

8.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Let's go.

8.2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.

9. Postanowienia końcowe

9.1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu.

10. Kontakt

10.1. Wszelkie pytania dotyczące regulaminu prosimy kierować na adres e-mail letsgo@onet.eu lub telefonicznie pod numer 538-337-828.

 

 

Newsletter

Zapisz się do newslettera i dowiaduj się na bieżąco o aktualnych okazjach.